środa, 15 lutego 2012

Galactik football dalsze przygody cz.1
Kiedy zaczęła się przerwa w rozgrywkach Galactik Football,Snow Kids postanowili trochę się rozerwać.
Wszyscy polecieli na Akilian oprócz Clampa,który wraz z Piratami poleciał na Paradisię.Chcieli zbadac co
powodowało wszcząsy w czasie meczy.

  Na Akilianie szykowana była impreza dla Snow Kids z okazji ich przyjazdu.Niestety ale nie było miejsca
gdzie ją zrobić.Więc rodzice postanowili,że impreze zrobią tam,gdzie ich dzieci zostały wybrane do drużyny.
Gdy na Akilianie trwały przygotowania,Snow Kids lecieli już na planetę.Bardzo się cieszyli,zwłaszcza Sinedd,
który po raz pierwszy zjawił się na Akillianie od czasu gdy grał dla drużyny Shadows.Ale ukrywał też swój strach,ponieważ nie wiedział jak ludzie go potraktują.Przygotowania zbliżały się ku końcowi,gdy nagle na miejsce przybyły zawodniczki drużyny Paradisii.
-Gdzie jest D'jok?-zapytała się Nina8.

-A kim ty niby jesteś?-Zapytała się Maia.

-Jestem jego byłą dziewczyną i koleżanką z drużyny.

Na te słowa Maia zaniepokoiła się o D'joka.

-D'jok przyleci dopiero za 2 godz.-powiedziała-Ale nie będziesz z nim mogła pogadać.

-A to niby czemu?

-Bo on kocha Mei i nie zostawi jej,zwłaszcza w takiej sytuacji w jakiej się ona znajduje.

-A to niby jakiej?

-Sinedd zostawił ją i powiedział D'jokowi,żeby się nią zaopiekował.Ale ja znam Sinedda i wiem,że on już nigdy nie wróci.

-Wielkie mi halo!Mnie też on zostawił i kto miał mnie wtedy pocieszać?

-Ale ty jesteś urodzonym diabłem,robiłas wszystko,żeby wygrać puchar i pracowałaś dla Harisa.

-Ale to już przeszłość-powiedziała zdenerwowanym głosem-i chcę wszystko zacząć od nowa z D'jokiem.

-Nie pozwole Ci go skrzywdzić!

-Haha... Bo się cb boje,widzę że nie dajesz za wygraną,dlatego ja zrobie wszystko,aby D'jok wrócił do mnie!
Dziewczyny rozwalcie to wszystko i wracajcie na statek.
CDN.

6 komentarzy:

  1. Sorki,że tak mało,ale w tej chwili obowiązki szkolne mnie gonią więc nie za bardzo miałam czas napisać,ale udało mi się chociaż tyle xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne!!!
    Zapraszam do mnie
    http://galactik-football-5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział,
    czekam na następny ,i jak Małgosia
    również zapraszam do mnie http://galactikfootball-psulkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rozdział . Zapraszam również do mnie :http://gfopowiadanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... Zgadzam się z poprzedniczkami ;) Bardzo miło się czytało. Nie wiem, czy tu już byłam? Napewno bd w miarę czasu tu wpadać ;) POZDRO!xDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy rozdział :)
    Zapraszam do siebie:
    http://galactikfootballsuperfan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń