niedziela, 12 lutego 2012

Początki zawsze trudne cz.2

Sorki,ale nie mogłam dokończyć wczorajszego posta.Sprawy prywatne.
Ale dzisiaj już mogę skończyć.Cóż wpadłam na tego bloga,ponieważ nie mam co robić za bardzo na internecie,gdyż wszystko już mi się znudziło.
Ale nie tylko dlatego założyłam bloga.Również zrobiłam to dla Was.
Dobrze zacznijmy od konkretów:
1.Nie chcę,aby na blogu były używane przekleństwa i różne wulgaryzmy. 
2.Nie chce,żeby powstawały przeróżne kłótnie na jakiś głupi temat.
3.Chce żeby każdy się szanował. 
Proszę przestrzegajcie tych 3 zasad. 
Oczywiście nie chce tworzyć bloga sama.Wasze pomysły będą mile widziane.
Oto moje gg:38245016.Również możecie przysyłać pomysły na mój e-mail:agusia0007@o2.pl 


To tyle jak na razie. 
Do kolejnego posta;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz